måndag 19 juli 2010

Vecka 28

Genomsnittspris vecka 28: 55 200 kr / kvm.


18 kommentarer:

Anonym sa...

stabilt kring 55 nu, når vi 60 redan i september ?

Anonym sa...

För få överlåtelser f.n. - folk har väl semester, men mer ligger gissningsvis i pajpen, tippar på lite lägre avslut när volymen ökar.

Anonym sa...

tippar på ett litet höstrally som vanligt.

Anonym sa...

tror jag med......
USA:s bopriser stiger oväntat
2010-07-22 16:11

Anonym sa...

hehe somliga är optimister, försäljningen föll "bara" 5% i USA och inte som väntat 9%. Alltså en negativ nyhet även om det inte var lika negativt som väntat.

Anonym sa...

kommentar till 22 juli 2010 23.23
den nyheten vara också bra, men jag tänkte mer på att priserna "oväntat" stiger, har du läst den nyheten?

Anonym sa...

dessutom, att försäljningen sjönk i juni jämfört med maj är ingen negativ nyhet utan en självklarhet för i princip alla fastighetsmarknader på norra halvklotet, detsamma gäller siffrorna för juli, du verkar ha noll koll faktiskt!!

Anonym sa...

Jo de steg med 0,5% från en mycket låg nivå, det var väl bra ;)

Anonym sa...

öh, vilket babbel.

vi bor i sthlm och där är det en speciell situation. Det kommer sjunka till 45000/kvm. Det är bara att göra matematiken själv. Hur svårt kan det vara att förstå.

Anonym sa...

öh, hahaaa! vilken patetisk idiot du är, kl 12.55

Anonym sa...

Men gud vilka fjollträsk-fjantar ni är, vem fan vill bo i ett avgasrör?

Anonym sa...

Om du inte är intresserad ()23 juli 2010 16.11 så varför är du då här, är du bara en avundsjuk nolla?

Anonym sa...

16.25 nolla kan du vara själv, som har betalat miljoners för ett litet råtthål mitt i storstadssmoggen, men rättvisan kommer då ni får se era råtthål falla i pris med 75% snart.
mvh
Lord Satio

Anonym sa...

Du har ingen aning om min bostadssituation, du är bara en patetisk fjant. Har du inget bättre att göra än att vara här om du inte är intresserad av bostäder i Stockholm?!

Anonym sa...

haha jag trampade visst på en öm tå på en MUPP ??? anledningen att jag följer marknaden är att jag har via derivatinstrumentet HOX Stockholm BR spekulerat i prisfall i sthlm innerstad, hoppas o tror det blir så inom 1 år, minst -40% isåfall vinst 4 miljoner, annars förlorar jag 1 miljon.
mvh
Satio

Anonym sa...

öh, vilket babbel.

jag bor i en hyresrätt i en sthlmsförort och där är det en speciell situation, jag vill inte bo här bland kulturberikarna, jag vill bo i innerstan i BR så jag tror det kommer sjunka till 45000/kvm. Det är bara att göra matematiken själv. Hur svårt kan det vara att förstå när till o med en white trash förortare som jag kan räkna ut det???

Anonym sa...

hehe, vad kul att ni reagerar på mina provokTIONER.

:jOHAN borde du inte jobba nu 5 minuter kvar på min klocka. :-)

Anonym sa...

hahaaa ! Satio din fjant kolla vad som händer.....» Stigande priser på hus i USA
2010-07-27

Skicka en kommentar